2013. október 11., péntek

NOTD | Urban Purple

Sziasztok! 

Ma ismét egy körmös bejegyzést láthattok. Nagyon sajnáljuk Edinával, hogy ennyire kevés időt tudunk szánni a blogra, de sajnos nagyon sokat kell tanulni.


Ma egy Rimmel lakkot láthatok 402 Urban Purple néven. Ezt a lakkot még régebben vettem, látszódik a csomagoláson is. Az új lakk is pontosan ugyanígy néz ki csak más külsővel, de a színe ugyanaz. (Legalább is szerintem, képek alapján.)


Ez egy gyönyörű lakk, imádom. Gyönyörű bogyó színe van, amit nagyon nehezen lehet lefényképezni. Napon inkább pirosasabb, de árnyékosabb helyen lehet meglátni igaz valóját. 2 réteg látható a körmeimen, de ha valaki nagyon ügyes, annak bőven elég 1 réteg is. Gyorsan szárad, tartós lakk és szerintem nem is tudnék róla rosszat mondani. 
Az új változat nem tudom hogy teljesít, arra nem tudok garanciát mondani.


Gondoltam megspékelem egy kis fedőlakkal, hogy még különlegesebb legyen, és így esett a választásom az essence - 08 night in vegas lakkjára.
Szerintem nagyon jól néznek ki egymás mellett. Csak az a baj, hogy nem lehetett volna normálisan lefényképezni. 


Használt lakkok: 
- Rimmel - 402 Urban Purple
- essence - 08 night in vegas 

Remélem tetszett a bejegyzés és a lakkok is. 
Ha bármi kérdésetek van írjatok! 

Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése