2014. július 2., szerda

Júniusi kedvencek

Sziasztok Lányok! 

Nagyon sajnáljuk, hogy így eltűntünk csak leérettségiztünk, amit megünnepeltünk és lassan kezdődhet a jól megérdemelt pihenés. 
Úgy gondoltam, hogy kezdjünk egy kedvences bejegyzéssel, 
amúgy is már régen volt.



A mostani kedvences bejegyzésből sem maradhattak ki a körömlakk, eddig nem voltam nagy rózsaszínes, egyébként sosem szerettem a rózsaszínt,
de a körmeimen, viszont szeretem. Engem sem került el a Rio láz és már szerepelt a blogon (itt). Imádom a Rimmel - Sweetie Crush lakkokat és
Blueberry Whizz már szerepelt a blogon (itt) és a Candyfloss Cutie is hasonló tulajdonságokkal rendelkezik. Az essence körömlakkról nem soká lesz egy bejegyzés.


Miután leérettségiztem befestettem a hajamat, de nem mertem igazi hajfestékkel először a befesteni, ezért valami alternatívabb dologhoz nyúltam, ez igazából nem igazi Henna, hanem inkább színezőnek mondanám. Nem lett igazi vörös a hajam, mert nekem barna hajam van, de a szőkésebb részeket szépen befogta.


Kevés smink terméket használtam az elmúlt időszakban, de az
Avon - Creamy Melon rúzsát nagyon megszerettem, mert nagyon krémes és nem szárít. Kellemes barack színe van, ami nem annyira intenzív.


A másik smink termék amit nagyon megkedveltem egy Avon szemceruza, aminek nagyon intenzív a színe. Remélem majd, be tudom fotózni és lesz róla bejegyzés is.

Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése